Komunikacija

Tinklo aplinka naudojant LwM2M protokolą yra sudaryta iš trijų dalių:

  1. LwM2M klientas. Tai gali būti laikomas įrenginys sąveikaujantis su tikslu. Jis gali bendrauti su serveriu leidžiant jiems valdyti ir stebėti įrenginių išteklius, kurie yra veikiami naudojant standartizuotą duomenų modelį. LwM2M klientas yra atpažįstamas pagal unikalų UNR pavadinimą, kuris pagal OMA yra rekomenduojamus formatus.
  2. Boostrap serveris. Tai serveris su kuriuo klientas susisiekia per pirmą ar kiekvieną naują įsijungimą. Vienintelis jo tiklas yra inicijuoti duomenų modelį, įskaitant ryšius su įprastiniais LwM2M serveriais jungiantis į juos pirmą kartą. Boostrap serveris bendrauja su klientu naudodamas skirtingą komandų rinkinį, todėl jis negali būti laikomas LwM2M serveriu.
  3. LwM2M serveris. Palaiko ryšį su klientu ir geba skaityti ir keisti kliento objektų resursus. Bet kuris klientas gali vienu metu būti prisijungęs prie daugiau nei vieno LwM2M serverio ir kiekvienas iš serverių gali turėti prieigą prie visų kliento objektų resursų.
  4. Bootstrap – sąsaja perduodama registracijos informaciją klientui, kuri yra vėliau naudojama registruojantis prie LwM2M serverio. Kuomet reikia “bootstrap” informacija reikalinga klientas prisijungia prie Bootstrap serverio ir prašo LwM2M serverio informacijos. Klientas gali tiesiogiai registruotis į LwM2M serverį, jei jis jau žino registracijai reikalingą informaciją.
  5. Kliento registracija – sąsaja sukurta, kad klientas galėtų registruotis LwM2M serveriuose ir išlaikyti registracijos būseną arba išsiregistruoti iš serverio.
  6. Įrenginio valdymas ir paslaugų teikimas – įrenginio valdymo ir paslaugų teikimo sąsaja leidžia LwM2M serveriui pasiekti ir valdyti registruoto kliento resursus.
  7. Informacijos teikimas – sąsaja leidžianti LwM2M serveriui stebėti kliento išteklius ir gauti pranešimus, kuomet resursas yra atnaujinamas.