Locked History Actions

Skirtumas „Žodynas/C/Siūlymas“

Pakeitimai tarp versijų 1 ir 2
Versija 1 nuo 2010-02-10 21:01:46
Dydis: 2187
Redaktorius: Marius Švedas
Komentaras:
Versija 2 nuo 2010-02-10 23:17:50
Dydis: 1599
Redaktorius: MariusRimosaitis
Komentaras:
Pašalinimai yra pažymėti taip. Pridėjimai yra pažymėti taip.
Eilutė 2: Eilutė 2:
Distributed Component Object Model
== Santrumpa ==
DCOM


== Žodis Lietuviškai ==
Paskirstytų komponentų objektų modelis

----
== Apibrėžimas ==
Distributed Component Object Model (DCOM) – paskirstytų komponentų objektų modelis, yra Microsoft priklausanti technologija, skirta programinės įrangos dalių susisiekimui, kurie paskirstyti tinkle sujungtuose komiuteriuose
Cisco-pingball
Eilutė 15: Eilutė 5:
Distributed Component Object Model (DCOM) – paskirstytų komponentų objektų modelis, yra Microsoft priklausanti technologija, skirta programinės įrangos dalių susisiekimui, kurie paskirstyti tinkle sujungtuose komiuteriuose. DCOM kuris iš pradžių buvo vadinamas „Network OLE“, pratęsia Microsoft‘o COM, ir aprūpina komunikacijomis veikiančiomis Microsoft‘o COM+ taikomųjų serverių infrastruktūroje.
D pridėjimas prie COM buvo dėl plataus DCE/RPC (Distributed Computing Environment/Remote Procedure Calls) naudojimo, specifiškiau Microsoft‘o patobulintos versijos, žinomos kaip MSRPC.
DCOM išsprendė šias problemas:
Eilutė 19: Eilutė 6:
>Maršalavimas – serializavimas ir deserializavimas argumentų ir gražintų reikšmių medotdų užklausų „per laidus“;
>Paskirstytas šiukšlių rinkimas – įsitikinimas, kad sąsajų klientų laikomi nurodymai yra paleidžiami kai, pvz. kliento procesas lūžta arba tinklo susijungimas buvo prarastas.

Vienas iš pagrindinių faktorių šių problemų sprendime, yra DCE/RPC kaip pagrindinis RPC mechanizmas už DCOM. DCE/RPC griežtai apibrėžė taisykles dėl maršalavimo ir kas yra atsakingas dėl atminties atlaisvinimo.
DCOM buvo didelis COBRA varžovas. Abiejų technologijų šalininkai matė jas kaip vieną dieną tapsiančias kodo ir pakartotinių paslaugų per internetą modelį. Tačiau, sunkumai buvo tie, kad reikėjo bet kuri iš šių technologijų veiktų per interneto ugniasienes ir nežinomose/nesaugiose sistemose. Tai reiškė normalios HTTP užklausos kartu su internetinėmis naršyklėmis laimėjo prieš abi.
Kai kurie maršrutizatoriai gali būti sukonfigūruoti taip, kad per paprastojo tinklo valdymo protokolo SNMP (angl. Simple Network Management Protocol) agentą patikrintų prietaisų pasiekiamumą per IP. Jei ta komanda kartojama keletą kartų maršrutizatoriaus atmintis gali persipildyti. To pasekoje užtrunka maršrutizatoriaus veikimas, bei galimybė gauti gauti atsaką i užklausas. To galima išvengti nustatant bendruomenės identifikatoriaus reikšmę sunkiai nuspėjamą. Naudoti mažųjų, didžiųjų raidžių simbolius, skaičius. Maršrutizatoriai taip pat turi turėti galimybę leisti SNMP užklausas iš autentifikuotų , žinomų potinklių ir IP adresų.
Bendruomenės laukas yra skirtas identifikavimo tikslams. Šis identifikatorius suskirsto agentus ir administratorius į bendromenes, todėl agentas apsikeitinėja SNMP pranešimais tik su tais administratoriais, kurių bendruomenės lauke yra įrašyta tokia pati simbolių eilutė kaip ir saugoma agento atmintyje. Bendruomenės lauke yra užrašomas slaptažodis, kuris naudojamas prieiti prie informacijos priklausančios valdomam įrenginiui. Galimos dvi šio lauko būsenos: tik skaitymui (angl. read only) ir skaitymui - rašymui (angl. read-write). Pirmuoju atveju galima tiktai nuskaityti įrenginio MIB esančias reikšmes, o antruoju atveju tas reikšmes galima ir nuskaityti, ir pakeisti.
Eilutė 28: Eilutė 11:
http://en.wikipedia.org/wiki/Distributed_Component_Object_Model

1. http://www.google.lt/
2. http://www.networkworld.com/newsletters/sec/1004sec1.html

Žodis angliškai

Cisco-pingball


Paaiškinimai

Kai kurie maršrutizatoriai gali būti sukonfigūruoti taip, kad per paprastojo tinklo valdymo protokolo SNMP (angl. Simple Network Management Protocol) agentą patikrintų prietaisų pasiekiamumą per IP. Jei ta komanda kartojama keletą kartų maršrutizatoriaus atmintis gali persipildyti. To pasekoje užtrunka maršrutizatoriaus veikimas, bei galimybė gauti gauti atsaką i užklausas. To galima išvengti nustatant bendruomenės identifikatoriaus reikšmę sunkiai nuspėjamą. Naudoti mažųjų, didžiųjų raidžių simbolius, skaičius. Maršrutizatoriai taip pat turi turėti galimybę leisti SNMP užklausas iš autentifikuotų , žinomų potinklių ir IP adresų. Bendruomenės laukas yra skirtas identifikavimo tikslams. Šis identifikatorius suskirsto agentus ir administratorius į bendromenes, todėl agentas apsikeitinėja SNMP pranešimais tik su tais administratoriais, kurių bendruomenės lauke yra įrašyta tokia pati simbolių eilutė kaip ir saugoma agento atmintyje. Bendruomenės lauke yra užrašomas slaptažodis, kuris naudojamas prieiti prie informacijos priklausančios valdomam įrenginiui. Galimos dvi šio lauko būsenos: tik skaitymui (angl. read only) ir skaitymui - rašymui (angl. read-write). Pirmuoju atveju galima tiktai nuskaityti įrenginio MIB esančias reikšmes, o antruoju atveju tas reikšmes galima ir nuskaityti, ir pakeisti.


Naudota literatūra

1. http://www.google.lt/ 2. http://www.networkworld.com/newsletters/sec/1004sec1.html


CategoryŽodis