Dydis: 2432
Komentaras:
|
Dydis: 2423
Komentaras:
|
Pašalinimai yra pažymėti taip. | Pridėjimai yra pažymėti taip. |
Eilutė 9: | Eilutė 9: |
Veiklos tęstinumo planavimas apima politiką, procesus ir technologijas, kad nustatyti ir užtikrinti verslo gyvybingumą sutrikimų atveju. Kai sutrikimas įvyksta, veiklos plano tikslas yra atkurti veiklą ne atsižvelgiant į sutrikimus. | . Veiklos tęstinumo planavimas apima politiką, procesus ir technologijas, kad nustatyti ir užtikrinti verslo gyvybingumą sutrikimų atveju. Kai sutrikimas įvyksta, veiklos plano tikslas yra atkurti veiklą ne atsižvelgiant į sutrikimus. |
Eilutė 15: | Eilutė 15: |
• Parengti IT tęstinumo programą; | • Parengti IT tęstinumo programą; |
Eilutė 17: | Eilutė 17: |
• Atlikti poveikio verslui analizę, kurios metu nustatomos ir prioretizuojamos kritinės sistemos bei jų komponentai; • Atlikti rizikos analizę, kurios metu nustatomos ir įvertinamos esamos rizikos bei priimtos saugumo priemonės; • Parinkti atstatymo strategijas; • Visoms kritinėms sistemoms parengti tęstinumo/atstatymo planus; • Parengtus planus išbandyti, atlikti komandos mokymus; |
• Atlikti poveikio verslui analizę, kurios metu nustatomos ir prioretizuojamos kritinės sistemos bei jų komponentai; |
Eilutė 27: | Eilutė 19: |
• Užtikrinti planų palaikymą, peržiūrą ir atnaujinimą. |
• Atlikti rizikos analizę, kurios metu nustatomos ir įvertinamos esamos rizikos bei priimtos saugumo priemonės; • Parinkti atstatymo strategijas; • Visoms kritinėms sistemoms parengti tęstinumo/atstatymo planus; • Parengtus planus išbandyti, atlikti komandos mokymus; • Užtikrinti planų palaikymą, peržiūrą ir atnaujinimą. |
Eilutė 38: | Eilutė 38: |
Business Continuity Plan
BCP
Veiklos tęstinumo planavimas
Apibrėžimas
- Veiklos tęstinumo planavimas apima politiką, procesus ir technologijas, kad nustatyti ir užtikrinti verslo gyvybingumą sutrikimų atveju. Kai sutrikimas įvyksta, veiklos plano tikslas yra atkurti veiklą ne atsižvelgiant į sutrikimus.
Paaiškinimai
Veiklos procesų, klientams teikiamų paslaugų sutrikimas, reiškia tiesioginį finansinį nuostolį, materialius praradimus, prarastą klientų pasitikėjimą, žalą organizacijos reputacijai ir įvaizdžiui bei kitus pažeidimus organizacijai. Ši paslauga apima: veiklos tęstinumo strategijos sukūrimą, kritinių procesų ir reikalingų resursų identifikavimą, tęstinumo bei atstatymo planų sudarymą, planų testavimą - išbandymą, planų atnaujinimo, palaikymo ir gerinimo procedūrų sukūrimą. Tai užtikrintų efektyvų veiklos tęsimą įvykus bet kokiam incidentui (įsilaužimui, programinės/aparatinės įrangos gedimui, elektros energijos tiekimo sutrikimui, gamtinei stichijai ir t.t.). Ir nors dauguma sistemų pažeidžiamumų galima minimizuoti ar pašalinti naudojant technines ar organizacines priemones, visiškai išvengti rizikos neįmanoma. Todėl, siekiant apsaugoti kritinius veiklos procesus nuo sutrikimų, reikalinga:
• Parengti IT tęstinumo programą;
• Atlikti poveikio verslui analizę, kurios metu nustatomos ir prioretizuojamos kritinės sistemos bei jų komponentai;
• Atlikti rizikos analizę, kurios metu nustatomos ir įvertinamos esamos rizikos bei priimtos saugumo priemonės;
• Parinkti atstatymo strategijas;
• Visoms kritinėms sistemoms parengti tęstinumo/atstatymo planus;
• Parengtus planus išbandyti, atlikti komandos mokymus;
• Užtikrinti planų palaikymą, peržiūrą ir atnaujinimą.
Nauda organizacijai. Užtikrinama organizacijos procesų tęstinumo strategija, naudojant alternatyvius veiklos metodus, krizės valdymą visos organizacijos masteliu, nustatomi reikalavimai atstatymo laikui, identifikuojami kritinių procesų palaikymui reikalingi resursai, nustatomos ir įvardinamos atsakomybės organizacijoje.
Naudota literatūra:
http://www.disasterrecovery.org/
http://en.wikipedia.org/wiki/Business_continuity_planning