⇤ ← Versija 1 nuo 2010-05-16 13:34:34
1707
Komentaras:
|
2770
|
Pašalinimai yra pažymėti taip. | Pridėjimai yra pažymėti taip. |
Eilutė 20: | Eilutė 20: |
{{attachment:laukiantisist.jpg}} *mišri; {{attachment:misrisist.jpg}} *atmetanti; {{attachment:atmetantisist.jpg}} |
|
Eilutė 22: | Eilutė 27: |
Sistemų palyginimas yra atliktas, kai atvykimų ir aptarnavimo intensyvumo santykis yra lygus beveik 1, buferio talpa – 20 par, o atvykstantis paprastasis srautas yra pasiskirstęs eksponentiniu dėsniu. Palyginimas yra atvaizduotas diagramose, įvertinant kelias pagrindines MAS charakteristikas: *Vid. eilės ilgį; *Vid. buvimo eilėje laiką; *Vid .pralaidą; *Vid .atmetimų intensyvumą; *Aptarnavimo tikimybę. |
|
Eilutė 23: | Eilutė 34: |
1. http://en.wikipedia.org/wiki/Accreditation 2. http://localauthorities.becta.org.uk/index.php?section=pf&catcode=ls_pict_08&rid=13221 |
Aukščiau darbe pateiktos palyginamosios pagrindinių sistemos charakteristikų diagramos rodo, kaip skiriasi pagrindinės skirtingų sistemų charakteristikos, esant apkrautai sistemai (žr. 4 pav.). Atsižvelgiant į šias sistemų charakteristikas, kai efektyvumo koeficientas ρ ≈ 1, galima teigti, kad mišrioji sistema patikimiausiai aptarnauja paraiškas, nes sistemoje nesukuria tokių didelių eilių ir neverčia paraiškos ilgai laukti eilėje kaip laukianti sistema bei aptarnauja didelį srautą paraiškų su maždaug 5% nuo atvykstančio srauto praradimu. Ši sistema taip pat vienintelė efektyviai susidoroja su srautu, kai ρ =1. |
Žodis angliškai
Queueing network systems optimization
Žodis Lietuviškai
Masinių aptarnavimo sistemų optimizavimas
Apibrėžimas
MAS optimizavimas - tai sistemų su eile efektyviausių parametrų suradimas.
Paaiškinimai ir pavyzdžiai
Kam reikalingas MAS optimizavimas?
Realios telekomunikacinės sistemos ir kompiuterių tinklai yra dažnai modeliuojami kaip tikimybinės (atsitiktinės) srautų aptarnavimo sistemos (MAS). Atsitiktiniai atvykstančių ir aptarnavimo srautų procesai yra susiję su stochastinėmis aptarnavimo sistemomis, todėl tai labai apriboja sistemos įrangos techninius išteklius, o tai veda prie tokių problemų: pirma, jeigu sistemoje yra baigtinės talpos buferis, tai atvykstančios paraiškos radusios visus aptarnavimo kanalus ir buferio talpą užimtą, yra atmetamos; antra, jeigu buferis sistemoje neegzistuoja, tai atvykusios į sistemą paraiškos yra atmetamos iškart. Kadangi atsiranda tokios problemos, vartotojas praranda svarbią informaciją, o paslaugų tiekėjas norėdamas to išvengti yra priverstas įsigyti naują aptarnavimo įrangą turinčią geresnes technines charakteristikas, kuri reikalauja papildomų išlaidų. Taigi norint to išvengti prieš projektuojant stochastinę sistemą svarbu optimizuoti tiekėjui galvos skausmą keliančius parametrus: paraiškų atmetimo tikimybę ir laukimo eilėje laiką.
MAS optimizavimas renkantis jos tipą
Pagal sistemos tipą MAS gali būti:
- laukianti;
- mišri;
- atmetanti;
Sistemų palyginimas yra atliktas, kai atvykimų ir aptarnavimo intensyvumo santykis yra lygus beveik 1, buferio talpa – 20 par, o atvykstantis paprastasis srautas yra pasiskirstęs eksponentiniu dėsniu. Palyginimas yra atvaizduotas diagramose, įvertinant kelias pagrindines MAS charakteristikas:
- Vid. eilės ilgį;
- Vid. buvimo eilėje laiką;
- Vid .pralaidą;
- Vid .atmetimų intensyvumą;
- Aptarnavimo tikimybę.
Aukščiau darbe pateiktos palyginamosios pagrindinių sistemos charakteristikų diagramos rodo, kaip skiriasi pagrindinės skirtingų sistemų charakteristikos, esant apkrautai sistemai (žr. 4 pav.). Atsižvelgiant į šias sistemų charakteristikas, kai efektyvumo koeficientas ρ ≈ 1, galima teigti, kad mišrioji sistema patikimiausiai aptarnauja paraiškas, nes sistemoje nesukuria tokių didelių eilių ir neverčia paraiškos ilgai laukti eilėje kaip laukianti sistema bei aptarnauja didelį srautą paraiškų su maždaug 5% nuo atvykstančio srauto praradimu. Ši sistema taip pat vienintelė efektyviai susidoroja su srautu, kai ρ =1.